POLONIA SOCIETY OF KORONA

News

view:  full / summary

WIECZOR HAWAJSKI 2019

Posted by Malgorzata Swierczynska on July 21, 2019 at 9:35 AM Comments comments (0)

Kolejny,polonijny “Wieczór hawajski” za nami..Ależ....cóż to był za wieczór!!!! .....wyjątkowy,gorący,hawajski,roztańczony!!!...����������

Wczoraj 07/20/2018 na naszej Polance bawiliśmy się na ostatnim przed przerwą wakacyjną spotkaniu polonijnym.WIECZÓR HAWAJSKI to impreza,która weszła na stałe w nasze polonijne kalendarium i cieszy się ogromnym powodzeniem.W tym roku nasi „hawajscy goście” również nie zawiedli i mimo upalnego wieczoru licznie przybyli na Polankę,która tego wieczoru zamieniła się w hawajska dziką dżunglę...troszke egzotyki a jaki piękny widok....

Wszyscy goście przyjechali w strojach i nastrojach hawajskich....zrelaksowani i gotowi do wysmienitej zabawy.Wesoło i gwarno jak zawsze a muzyka DJ Andrzeja porywała do tańca.W naszym polonijnym bufecie tym razem królowały dania "po hawajsku" z dodatkiem ananasa a hitem wieczoru okazały się racuszki z ananasem....mniammm...pyszności..Nie zabrakło również tradycyjnych dań z naszego menu...oczywiście z...ananasem.....���������� Bar ...w pocie czoła serwował również egzotyczne hawajskie "napoje" .

Zabawy i konkursy..., to kolejne atrakcje wieczoru....Pierwszakonkurencja, na którą wszyscy czekamy cały rok to oczywiście LIMBO dance....troszkę gimnastyki a ile śmiechu i radości.Limbo tańczyli młodzi i starsi...a i dzieci pokazały również jak pięknie potrafią się bawic.

Kolejna konkurencja dla pięknych "hawajskich" dziewcząt to taniec„Hulu” co znaczy rozpalać wewnętrzny ogień. Zmysłowe i piękne wykonanie tego tańca przez nasze tancerki zebrało grono widzów .Wszystkie Panie biorące udział w tym konkursie były wspaniałe jednak serca wszystkich widzów skradła pewna mała”hawajka” Dagmara i to właśnie ona okazała się bezkonkurencyjna .��

Oj było wesoło a nasza zabawa trwała tradycyjnie baaaardzo długo...bo ostatni "hawajscy" goście odjechali z Polanki długooooo po północy . !!!! to był wyjątkowy wieczór,roztańczony,roześmiany ze wspaniałym towarzystwem.

Dziękujemy Wam wszystkim za tą piękną hawajską noc,za wspólnie spędzony czas,za wspólną szaloną zabawę.

Dziękujemy wszystkim za przygotowanie tego wieczoru,piekne dekoracje,pyszności w kuchni i orzeźwienie w barze i oczywiście naszemu DJ Andrzejowi za super muzyke.

Teraz przerwa wakacyjna i kolejne spotkanie dopiero we wrześniu....na pierwszym polonijnym BIWAKU pod namiotami na Polance.....

Wspaniałych wakacji życzymy wszystkim.

LATO Z POLONIA 2019

Posted by Malgorzata Swierczynska on July 1, 2019 at 5:05 PM Comments comments (0)

Kolejny piękny,upalny, florydzki dzień......może odrobinkę zbyt upalny ��☀️...Kolejne polonijne spotkanie na Polance...tym razem PIKNIK "Lato z Polonią"�� .Głównym akcentem spotkania był 4th July czyli amerykańskie świeto niepodległości.

Podczas niedzielnego spotkania Komisja Edukacyjna pod przewodnictwem Grace Brudz ogłosiła wynik kwalifikacji stypendialnej naszej organizacji na rok 2019.W tym roku stypendium otrzymała Angela Waszkiewicz,która była najlepszą kandydatką do uzyskania dofinansowania od Polonia Society of Korona.Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Po części oficjalnej rozpoczęliśmy naszą zabawę.

Do tańca grał DJ Andrzej ...i w rytmach świetnej muzyki ,tanecznym krokiem powitaliśmy LATO na Polance ☀️��‍♀️��‍♂️��‍♂️�� Na dzieci czekał tradycyjnie juz wet slide a upalny dzień kusił i dorosłych do skorzystania z chłodnej kąpieli ��‍♀️��‍♂️ :D

Kawiarenka "Zacisze" serwowała dla ochłody ,wspaniałą mrożoną kawę oraz kolorowe lody i desery lodowe .

Polonijny bufet i bar jak zwykle miał pełne ręce pracy

Dziekujemy Wam wszystkim za wspólna zabawę,za wspólnie spędzone niedzielne popołudnie.Wszystkim,którzy przygotowali piknik i pracowali "w pocie czoła" przy jego obsłudze również gorące podziękowania

Z pewnością spotkamy się juz wkrótce na Polance...tym razem na wieczornym,sobotnim,szalonym WIECZORZE HAWAJSKIM Z POLONIĄ 07/20/2019...juz dziś zapraszamy.

Do zobaczenia

DISCO I KARAOKE

Posted by Malgorzata Swierczynska on July 1, 2019 at 5:00 PM Comments comments (0)

W sobotę 06/15/2019 bawiliśmy się na Disco w rytmach lat...80...90..aż po muzykę współczesną.

Pogoda jak na zamówienie ��☀️...ba nawet ciut za gorąco...ale wszyscy ,którzy tego wieczoru przyjechali na Polankę bawili się jak zwykle wyśmienicie.

DJ Andrzej zadbał o oprawę muzyczną,kuchnia jak zwykle serwowała same smakołyki a barman i jego pomocnice po mistrzowsku serwowali napoje chłodzące.

Przyszedł i czas na KARAOKE��‍����‍��.Chętnych do śpiewu nie brakło .Cała widownia wtórowała solistom i wspomagała w śpiewie a już tradycyjnie grupa "polonijnych filipinek " :D wyśpiewała tym razem "Jadą wozy kolorowe" :D Ale prawdziwym hitem ze wspaniałym wręcz"profesjonalnym" wykonaniem okazała się piosenka "O mnie się nie martw" w wykonaniu naszej rozśpiewanej Alutki ��‍��.Ogromne brawa również dla Isi & Krysi za mistrzowskie wykonanie utworu "Jesteś lekiem na całe zło". Oj...rozśpiewała nam się ta nasza Polanka ....oj działo sie ...działo.... to był naprawde super wieczór....a rytmy naszej muzyki słychać było prawie do północy...

Dziękujemy Wam za udział w imprezie.....nic bez Was wszystkich .Specjalne podziękowania wszystkim,którzy pracowali przy organizacji spotkania oraz uprzątnęli Polankę po zakończeniu Disco.

Do zobaczenia na koleknych polonijnych imprezach....już wkrótce bo 06/30/2019 na Pikniku LATO Z POLONIA

WHITE DISCO 2019

Posted by Malgorzata Swierczynska on June 1, 2019 at 11:20 PM Comments comments (1)

Wczorajszy wieczór 05/18/19 spędziliśmy na wspaniałej zabawie.Po raz pierwszy na naszej Polance zorganizowaliśmy WHITE PARTY co oznaczło,że wszyscy powinniśmy być ubrani “ na biało” ���� I tak też było.Było biało,pięknie i tanecznie ���� . Tym razem dyskotekowych gości nie było może zbyt wielu ale Ci wszyscy,którzy tego wieczoru przyjechali na Polankę z pewnością nie “zmarnowali” swojego wieczoru �� bo u nas zawsze jest wesoło. DJ Andrzej zadbał o oprawę muzyczną,kuchnia jak zwykle serwowała same smakołyki a barman i jego pomocnice :D po mistrzowsku serwowali napoje chłodzące. Przyszedł i czas na KARAOKE ��‍����‍������.Chętnych do śpiewu jak zwykle nie brakło,byli soliści,i duety ale grupowo wykonana "wyśpiewana" piosenka “O mnie się nie martw” Kasi Sobczyk stała się hitem wieczoru i “skradła show” .Śmiechu było przy tym co niemiara ......oj działo sie ...działo.... to był naprawde super wieczór....a rytmy naszej muzyki słychać było do północy... Dziękujemy Wam za udział w imprezie.....nic bez Was wszystkich ������.Specjalne podziękowania wszystkim,którzy pracowali przy organizacji spotkania oraz uprzątnęli Polankę po zakończeniu Disco. Do zobaczenia na kolejnych polonijnych imprezach....już wkrótce ,bo 02/06/19 na Pikniku RODZINNYM

MARCIN DANIEC na Polance

Posted by Malgorzata Swierczynska on June 1, 2019 at 11:15 PM Comments comments (0)

Marcin Daniec to jeden z najpopularniejszych satyryków w historii polskiego kabaretu.Od bez mała 40 lat święci triumfy na scenach w Polsce i poza granicami. Właśnie wczoraj, w piękną słoneczną sobotę 05/04/19 ze swoim satyrycznym, kabaretowym show pt.”MAJOWY przekłaDANIEC” wystąpił przed naszą polonijną publicznością na Polance. Długo czekaliśmy na to wyjątkowe spotkanie ,bowiem pierwszy zaplanowany na styczeń “karnawałowy” wystep Marcina Dańca nie odbył się i został przełożony na wczorajszy wieczór.Ale.... ale...co się odwlecze..... ������ ….to później staje się jeszcze lepsze������ I tak było i tym razem.... szczęśliwi posiadacze biletów na występ pojawili się punktualnie na Polance .W występie uczestniczyło ponad 100 osób...dorosłych i dzieci... Nasz wyjątkowy gość pojawił się na polonijnej scenie i od pierwszych chwil bawił,rozśmieszał do łez i wciągał w kabaretowe show .Było wspaniale,wesoło...a salwy śmiechu rozbrzmiewały na Polance przez prawie 3 godziny występu Marcina Dańca. To był nietuzinkowy wieczór...... To tak jakby pękła ogromna “beczka śmiechu” a my ,wszyscy ,cała widownia , przeszliśmy przez terapie śmiechu���������� bo przecież ...śmiech to zdrowie.... Tradycyjnie już ubraliśmy naszego artystę w lokalną koszulkę�� i ku radości widzów aż 3 bisowe występy Marcin Daniec przedstawił w naszych “lokalnych barwach” �� Po występie tradycyjnie rozmowy,płyty,autografy ,i wspólne zdjęcia i obietnica kolejnego spotkania....Dziękujemy naszemu fantastycznemu gościowi za ten super czas , dozę śmiechu i radości.Dziekujemy za wszystkie” pusie,giganty,żmije i ...inne gady”������������. To był niezapomniany wieczór..... Dziekujemy również wszystkim,którzy pracowali przy organizacji imprezy,przygotowaniach przed,pracy w trakcie oraz po zakończeniu spotkania. Dziękujemy wszystkim ,którzy tego wieczoru byli i bawili się na Polance. Do zobaczenia na kolejnych polonijnych spotkaniach już za 2 tygodnie bo 18-go maja....tym razem WHITE DISCO i KARAOKE….szczegóły wkrótce ZAPRASZAMY

PIKNIK 3-CIO MAJOWY

Dziś 04/28/2019 r świętowaliśmy kolejną rocznicę uchwalenia Konstytucji 3-go Maja ������������. Uroczyste obchody rozpoczęliśmy już w kościele na polskiej Mszy Św. a na Polankę zaprosiliśmy wszystkich na pierwszy w tym roku piknik polonijny .Piękna pogoda zachęciła do spędzenia tego popołudnia w gronie polonijnych przyjaciół Lecz zanim rozpoczęliśmy naszą piknikową zabawę zaprosiliśmy wszystkich na krótką lekcję historii.... I wspólnie z naszymi polonijnymi dziećmi i młodzieżą przygotowaliśmy któtką okolicznościową akademię 3-cio majową. Nasze spotkanie rozpoczęliśmy od wprowadzenia sztandarów oraz odegrania hymnów USA oraz Polski po czym na polankową scenę weszli uczestnicy uroczystej akademii czyli grupa 10 dzieci..Historyczny rys narratora i recytatorzy w pięknych wierszach,słowami poetów opowiedzieli obecnym na Polance gościom o radościach,nadziejach i porażkach Polski z tego okresu oraz o patriotyźmie i miłości do ojczyzny a wiersz “Polak mały” to była “zbiorowa” recytacja, bowiem wszyscy obecni na Polance uczestnicy pikniku odpowadali chóralnie na pytania recytatorów... Kto Ty jesteś?... Polak mały.... Jaki znak Twój?... Orzeł Biały..... itd.... I tak pięknie , radośnie i wyjątkowo zabrzmiał ten wiersz....Dziękujemy.. Na zakończenie "Rota" zaśpiewana przez wszystkich zebranych tego dnia na Polance .....oraz wielkie brawa dla wystepujących dzieci. Dziękujemy naszym wspaniałym dzieciom za piękną akademię,wszystkim rodzicom dziękujemy za pomoc i przygotowanie dzieci do występu. Po części oficjalnej rozpoczął się "regularny" piknik.Nasz DJ Andrzej spisał się na medal i grał wspaniale a bufet jak zwykle z pełnym piknikowym menu wabił aromatem grilowych potraw .Bar przeżywał oblężenie ,każdy chciał "coś dla ochłody" :)....a dzieci... choć nie było ich zbyt wiele ...jak zwykle radośnie i beztrosko biegały i korzystały z "wet slide". Wspaniałe ,niedzielne popołudnie.......sezon piknikowy rozpoczęty....już dzis zapraszamy na kolejne pikniki tematyczne ale...wcześniej bo 05/04/2019 zapraszamy na Polankę na KABARET “MAJOWY przekłaDANIEC” w wykonaniu najpopularniejszego polskiego satyryka MARCINA DAŃCA

NIEDZIELA Z PISANKA 2019

Posted by Malgorzata Swierczynska on April 23, 2019 at 7:40 PM Comments comments (0)

April 14,2019

Święta Wielkanocne już za tydzień...��Palmy wielkanocne poświęcone a.. nasze wspaniałe polonijne dzieci wymalowały mnóstwo przepieknych,barwnych pisanek...��������.tak dzis odbyła się tradycyjna polonijna NIEDZIELA Z PISANKĄ,która rozpoczęła wiosenny sezon piknikowy na Polance. Piękna ,słoneczna ☀️☀️pogoda sprawiła,że całe rodziny przybyły na spotkanie z ZAJĄCAMI .Polonijny piknikowy bufet���� dziś po raz pierwszy w tym sezonie serwował polskie samkołyki z domowymi pierożkami w roli głównej :) Na Polance pojawiły się również i w tym roku zaprzyjaźnione z polonijnymi dziećmi dwa psotneZAJĄCE����....radości było co nie miara ...a zajęczy kosz był pełen smakołyków i łakoci����......... Po gorących powitaniach wszystkie dzieci pod czujną opieką zajęczych pomocnic czyli Marty i Miry rozpoczęły malowanie��‍����‍��,zdobienie jajek������.Metody różne ale królowały farby i pędzelek.Tak..dzis był czas dla dzieci.... Piekne pisanki rodziły się w zdolnych rączkach "małych artystów", wszystkie piękne i kolorowe....Rodzice i dziadkowie dopingowali swoje "pociechy" w ich artystycznych poczynaniach .Zające�� ��tradycyjnie podpytywały dzieci "co to będzie"...i tak troszke psociły i przeszkadzały ale za to wynagrodziły swoje psikusy łakociami......a jakie dzieła powstawały będzie można pooglądać na zdjęciach. Dziś prace naszych małych artystów oceniała „fachowa siła” artysta malarz Mira Satyran.Bardzo wysoko oceniała prace wykonane przez dzieci ,podziwiając techniki wykonania oraz dziecięce pomysły i ich kreatywność.Jednym słowem ….nie było jednego zwycięzcy...wszystkie dzieci biorace udział w konkursie zdobyły wyjątkowe wyróznienia ,wszystkie pisanki były przepiękne i z pewnościa będą wspaniałą ozdobą wielkanocnych koszyczków. Kolejny konkurs to szukanie jajek niespodzianek na terenie Polanki.Oczywiście psotnik zając a właściwie pomocnice zająca porozrzucały mnóstwo kolorowych jajek a zadaniem dzieci było odnalezienie jak największej ilości tych kolorowych cudów.W tym roku zwyciężczyni Maddie znalazła aż 44 jajka a w dwóch z nich,oprócz łakoci były również pieniążki.Gratulacje Maddie. Wszystkie dzieci zostały obdarowane słodkimi nagrodami. To był piękny dzień...Śmiechu i radości było co niemiara....ale przyszedł czas pożegnania z zającami......do zobaczenia za rok......dziękujemy za wspólną zabawę...... i życzymy Wesołych Świąt !!!!

TEATR "Bez Wizy"

march 31,2019

"ŁAWECZKA" to adaptacja sztuki Alexandra Gelmana pod tym samym tytułem.

Dziś 03/31/2019 nasza polonijna scena zamieniła się w piekny, zielony park.....z ławeczką.... . Dziś gośćmi na polankowej scenie byli aktorzy amatorskiego teatru "Bez Wizy" z Greenacres .Wyjątkowa para aktorów Beata Buczynski i Jerzy Jerry Tabor porwali nas w świat relacji damsko-męskich . „Ławeczka” to historia stara jak świat a sztuka, pomimo niezmienności czasu, miejsca i obsady,trzyma widza w napięciu i niepewności.Nasza polonijna widownia z ciekawoscią oczekiwała co się stanie, co się wydarzy, jak się dalej potoczą losy bohaterów i żywiołowo reagowała na rozwój akcji.

Spektakl z zaciekawieniem obejrzało ok 60 widzów.To pierwszy występ teatru "Bez Wizy" na naszej Polance ale z pewnością nie ostatni.

Dziękujemy aktorom za wspaniały spektakl i "ucztę duchowa" a wszystkim ,którzy uczestniczyli w wydarzeniu ,dziekujemy za udział.

Podziękowania dla wszystkich ,którzy pracowali przy przygotowaniach, w trakcie oraz po zakończeniu spotkania.

PIEKNI I MLODZI koncert

March 3,2019

Ale się dzisiaj działo !!!! Zaszaleliśmy ostakowo !!! Dziś wszyscy razem na naszej Polance godnie pozegnaliśmy karnawał.....Dziś bawiliśmy się w rytmach DISCO POLO razem z zespołem prosto z Polski .....z zespołem PIĘKNI I MŁODZI.

Mimo,że koncert zapowiedziany był na 5:00 pm większość koncertowych gości przyjechała duzo wcześniej .Stali bywalcy Polanki i amatorzy polonijnych przysmaków zjawili się wcześniej aby skosztować pysznych pierogów czy świeżutkich placków ziemniaczanych.Dziś oprócz stałych bywalców i gości z St.Augustine,Jacksonville ,Daytona Beach czy Port Orange mieliśmy również gości z Clearwater .

Po raz pierwszy na naszej Polance i z pewnością nie ostatni ,gościliśmy ekipę telewizyjną z relacją na żywo z "WYDARZEŃ Z FLORYDY" .

No cóż...pogoda piękna,atmosfera wspaniała,humory wyśmienite ,komplet gości 150 osób i już tylko pozostało nam czekać na naszych artystów... PIĘKNI I MŁODZI pojawili się na naszej polonijnej estradzie i od pierwszych dźwięków porwali wszystkich do szalonej zabawy.Hit,za hitem...świetna zabawa i rozśpiewane i roztańczone ��������towarzystwo.Oj nogi będą jutro bolały....a koncert minął jak chwila....oczywiście nie puściliśmy naszych gości bez bisów,symbloicznego upominku i zapewnień o kolejnym koncertowym spotkaniu....Jeszcze kilka pamiątkowych zdjęć i z żalem sie żegnaliśmy z PIEKNYMI I MŁODYMI ...a nasza ostatkowa zabawa trwała jeszcze chwilę a bawiliśmy sie przy muzyce DJ Andrzeja.

Dziekujemy wzystkim ,którzy pracowali przy organizacji i obsłudze imprezy,wszystkim Paniom w kuchni,Panom i Paniom w barze i tym,którzy czuwali nad całością wydarzenia.Dziękujemy wszystkim za udział w dzisiejszych OSTATKACH....nic bez Was <3

do zobaczenia na kolejnych polonijnych spotkaniach na Polance

BAL WALENTYNKOWY 2019

Posted by Malgorzata Swierczynska on February 11, 2019 at 9:05 PM Comments comments (1)

Walentynki <3 <3 <3 ....... piękne święto ,pełne miłości i wzajemnej sympatii... A miłość <3 <3 <3 powinniśmy pielęgnować przez cały rok, bez czekania na pretekst do wypowiedzenia słowa "kocham" i skoro został oficjalnie ustanowiony dzień zakochanych, dlaczego by właściwie z niego nie skorzystać? I czyż to nie powód do szalonej zabawy????

Oczywiście nie mogliśmy ominąć takiej wspaniałej okazji .Tegoroczny polonijny bal walentynkowy spędziliśmy w gronie polonijnych przyjaciół i 02/09/2019 w pięknej,"serduszkowej" scenerii w romantycznych ,walentynkowych nastrojach bawiliśmy się do utraty tchu na naszej walentynkowej Polance..

A bawiliśmy się wyśmienicie......

Wszyscy stali bywalcy naszych polonijnych spotkań czekali na ten wyjątkowy wieczór Tak więc Polanka piękna,radosna i pełna eleganckich walentynkowych gości......wspaniała muzyka i szaleństwo na parkiecie od pierwszego utworu.By nie brakło sił do tańca zadbał komitet gospodarczy ,który przygotował przepyszny obiad oraz suto zastawiony bufet z wykwintnymi zimnymi przekąskami.Nie zabrakło oczywiście ciasteczka ...dla osłody .Bardzo dziękujemy.

W chwili wytchnienia od szalonej zabawy do „pracy” ruszyły nasze piękne kwiaciarki :) Grace &Grace oraz Krysia i Stenia....i w rytm romantycznych melodii rozpoczęły swoją "różaną rundę " ….bowiem przyszedł czas na purpurowe,walentynkowe róże ��������.

Panowie z gestem obdarowali pięknymi bukietami swoje urocze żony,partnerki,koleżanki....kobiety.To bardzo miły moment na naszych walentynkowych balach,W tym roku nagrodziliśmy upominkami indywidualnie Panie ,które otrzymały najwięcej róż ....i tu zwyciężczynią okazała się Beata Lysakowska ,która otrzymała aż 44 piękne pąsowe róże.W nagrodę otrzymała zestaw walentynkowych kubeczków oraz dodatkowy bukiecik róż !!! Drugie miejsca były aż trzy ponieważ aż trzy Panie otrzymały po 11 róż !!! Grace Brudz,Lucynka Bujalski i Stenia Skalowski w nagrodę otrzymały róże do swojego walentynkowego bukietu. Gratulujemy Paniom a wspaniałym Panom dziękujemy za hojność.

Coż ,po wszystkim pamiątkowe zdjęcia zwycięzców i....dalej ruszyliśmy do tańca....����Jak zwykle bylo barwnie,czerwono i serduszkowo......wszyscy razem przetańczyliśmy szaleńczo ten czas do super muzyki DJ Andrzeja.A żeby nasze ruchy były bardziej „płynne” zadbali nasi super BARMANI,którzy przez cały walentynkowy wieczór mieli pełne ręce pracy.

Dziękujemy Panowie za przemiłą i fachową obsługę.

I tak w wyśmienitych nastrojach dotańczyliśmy ….do północy ...no może troszkę dłużej....ale ten wieczór był wyjątkowy i nikomu nie śpieszyło się do domu....i ciężko było się rozstać ... Nie rozstajemy się na długo bo już wkrótce nasza zabawa ostatkowa z wyjątkowymi gośćmi bowiem wystąpią dla nas PIĘKNI i MŁODZI....

a dziś :Dziękujemy wszystkim za pomoc przy organizacji wieczoru,piękne dekoracje,pyszne jedzenie i wspaniałą muzykę .

Wszystkim uroczym i wyjątkowym gościom dziękujemy za wspólną zabawę.Wspaniałą zabawę.